=== start title seo ==== Update Google Kaca untuk membawa pemberitahuan SMS ke bawah, Kalendar baru Kaca | putrajaya bloggers ===end title seo ===

Update Google Kaca untuk membawa pemberitahuan SMS ke bawah, Kalendar baru Kaca

Google pada hari Isnin mengumumkan kemas kini untuk eyewear Google Kaca bahawa akan membawa pemberitahuan SMS sokongan kepada iPhone, dan memperkenalkan yang baru dan lebih baik Kalendar kaca . Kedua-dua ciri-ciri akan melancarkan keluar kepada pengguna Kaca ' minggu ini. '

Membuat pengumuman itu di laman Google Kaca Google+, gergasi Mountain View berkata ia akan meningkatkan kekerapan kemas kini sekarang bahawa ia telah dinaik taraf firmware kaca ke Android 4.4 KitKat .


Ciri baru pertama membawa SMS pemberitahuan kepada pengguna iPhone Google Glass. Selepas mengkonfigurasi tetapan Bluetooth iPhone untuk menghidupkan 'Papar Pemberitahuan ' untuk eyewear yang dipasangkan, pengguna akan menerima pemberitahuan paparan kepala-up mesej SMS pada Google Glass. Walaupun pengguna akan dapat membaca mesej, ia tidak akan dapat bertindak balas kepada mereka secara langsung di kaca . Google berkata sebab bagi ini adalah disebabkan oleh ' beberapa batasan dengan IOS .


google_glass_update_sms_iphone_notifications_calendar_glassware.jpg


Paling ketara, pengguna Android sudah boleh menerima pemberitahuan SMS pada eyewear kaca mereka , dan juga menghantar atau membalas mesej SMS - satu fakta bahawa Google adalah cepat untuk menunjukkan , "peminat Android, tidak berasa terpinggir - anda mendapat SMS pada kaca sudah. ​​"


Google juga telah mengeluarkan kaca baru (istilah Google menggunakan untuk merujuk kepada aplikasi Kaca tertentu) untuk ciri Kalendar. Kalendar baru kaca kini mempunyai 'agenda ' di sebelah kiri skrin rumah kaca . Perubahan-perubahan lain termasuk keupayaan untuk mengedit kad kalendar (hampir semua bidang, dari tajuk untuk RSVP ) lurus dari garis masa , selain daripada dapat memadam atau menolak mereka.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...